اطلاعات کلی درخت گردو

درختان گردو در اصل از اروپا و آسیا هستند و اسپانیایی در سال ۱۷۰۰ به کالیفرنیا معرفی شدند. امروز، دره مرکزی کالیفرنیا، منطقه ی رشد ناخالص یونان است. آب و هوای خفیف آن و خاک های حاصلخیز، دارای شرایط ایده آل برای کشت گردو کالیفرنیا با گردو می باشند که از اواخر اوت تا اواخر نوامبر برداشت می شود. اگرچه ۳۷ نوع انواع گردو در کالیفرنیا وجود دارد، چهار نوع آن شامل بیش از ۸۰ درصد تولید کل است: چاندلر، هارتلی، پین و سر. گردو، چوب های زیبا برای مبلمان و ونیر ها، آجیل های خوراکی را تولید می کنند و به عنوان کاشت سایه های زینتی استفاده می شود.

دو نوع اصلی از گردو وجود دارد: گردو انگلیسی و گردو سیاه. گردو انگلیسی به خاطر ۹۹ درصد عرضه تجاری تجاری ایالات متحده و ۴۰ درصد از بازار جهانی است. گردو انگلیسی، که به عنوان گردوی یونانی (Juglans regia) شناخته می شود، درواقع بومی جنوب شرقی اروپا و آسیای غربی است. در انگلستان رشد نمی کند. درختان گردو به بیش از ۲۱ متر (۷۰ فوت) بلند رشد می کنند و نسبتا مقاوم می باشند. گردو به یک دوره طولانی و گرم برای رشد مناسب نیاز دارد. گردو انگلیسی به طور عمده در کالیفرنیا و اورگان تولید می شود.

گردوهای سیاه به طرق مختلفی متفاوت از گردو انگلیسی هستند – عطر و طعمشان قوی تر، غنی تر و دود تر است و آنها بسیار سخت تر از گردو انگلیسی می باشند. گردو سیاه یک عطر و طعم متمایز برای محصولات پخته اضافه می کند. بر خلاف گردو معمولی انگلیسی، گردو سیاه و سفید بومی شمال امریکا است، به ویژه حوضه زهکشی می سی سی پی. امروزه گردو شرقی شرقی شرقی در جنوب شرقی و کالیفرنیا رشد می کند. گردو سیاه و سفید، J. nigra، یک جنگل خوش تیپ است که به شدت برای چوب میوه و چوب ریزه، گردو معمولی تیره “صنایع مبلمان” ارزشمند است. گردو سیاه از ورمونت و مین به غرب تا میشیگان جنوبی و جنوب به تگزاس و گرجستان رشد می کند. درخت، بلندترین گردو، ممکن است در ارتفاع ۴۵ متر (۱۵۰ فوت) باشد.